عاشوری: بازی با شهرداری آستارا شطرنج گونه بود/ داوران هم مثل تیم‌ها در شرایط مسابقه نیستند

عاشوری: بازی با شهرداری آستارا شطرنج گونه بود/ داوران هم مثل تیم‌ها در شرایط مسابقه نیستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت:بابت شکست شهرداری آستارا خیلی خوشحالم چون بازی سخت و شطرنج‌گونه‌ای بود.

به گزارش فوتبالی، محسن عاشوری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه این برد را به هواداران خیبر تقدیم کنم آن را به همه کارگران آرین‌سازه تقدیم می‌کنم که باعث شدند امکانات مناسب‌تری برای این تیم مهیا شود. خوشحالم که پیروز شدیم. دیروز با یکی از این عزیزان صحبت می‌کردم می‌گفت دو ماه است که زن و بچه‌ام را ندیده‌ام زیرا شب‌ها دیر به خانه می رفت و صبح‌ها هم زود سرکار می‌آمد. بابت نتیجه خیلی خوشحالم. بازی سخت و شطرنج‌گونه‌ای بود. 

وی افزود: حریف سعی کرد موقعیتی به ما ندهد و فضاها را بپوشاند و این کار را هم خیلی خوب انجام داد. در نیمه اول 2-3 موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم در نیمه دوم هم از موقعیت‌های به دست آمده یک پنالتی به دست آوردیم و به گل رسیدیم. از دروازه‌بان‌مان هم تشکر می‌کنم که با سیوهای خوبش 3 امتیاز را به ما تقدیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد علت تعویض دیرهنگام آرش افشین در این مسابقه عنوان کرد: در تیم ما بازیکنانی با خصوصیت‌های فنی مختلف حضور دارند. آرش برای آنکه کارش بهتر نشان داده شود نیاز به فضا دارد. آرش در بازی‌هایی که حریف فشرده بازی می‌کند آن خصوصیات را ندارد. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است با خودش هم صحبت کردم و گفتم باید دوباره به سطح اول فوتبال برگردد. در تیمی مثل فولاد که آرش بازی می‌کرد حریفان فضای بیشتری به این تیم می‌دادند و او می‌توانست بهتر عمل کند و آرش هم از آن خصوصیات انفجاری‌اش بهتر استفاده می‌کرد. در طول فصل آرش می‌تواند یکی از مهره‌های تأثیرگذار ما باشد.

عاشوری در مورد اینکه چرا حسین شهابی در فهرست این تیم نبود، اظهار داشت: متأسفانه کارت بازی شهابی صادر نشده بود. چند بازیکن مصدوم هم داریم. 

وی در مورد داوری مسابقه امروز گفت: داوری هم هنوز مثل تیم‌ها شرایط و آمادگی بازی را ندارند شاید به خاطر استرس بوده است. ان‌شاءالله آنها هم مثل بقیه تیم‌ها آماده می‌شوند. 

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد اینکه چرا از محمدجواد عباسی استفاده نکرد، عنوان کرد: با توجه به نوع بازی حریف و استراتژی تیم مقابل بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. عباسی هم از بازیکنان خوب ما است مثل بقیه بازیکنان؛ تیم خوبی داریم و در آینده خواهید دید که همه آنها می‌توانند به تیم کمک کنند.

۴۱۵۴