روباه‌ها نسخه شیاطین سرخ را پیچیدند/ پیروزی بی دردسر سیتی در خانه

روباه‌ها نسخه شیاطین سرخ را پیچیدند/ پیروزی بی دردسر سیتی در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم شهر منچستر در برابر حریفان خود صف آرایی کردند. منچستریونایتد در برابر حریف خود لسترسیتی، با نتیجه 4-2 مغلوب شد، اما سیتیزن‌ها توانستند با دو گل از سد برنلی عبور کنند.

به گزارش فوتبالی، پس از غیبت دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی به خاطر دیدارهای ملی، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 17:30 با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. 

در حساس ترین دیدار، منچستریونایتد در کینگ پاور استادیوم مهمان لسترسیتی بود. اوله گونر سولشر اصلا روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و کاملا تحت فشار رسانه‌ها و هواداران این تیم قرار گرفته و می‌دانست که شکست در این دیدار، چه قدر می‌تواند جایگاهش را متزلزل کند. در این دیدار ابتدا میسون گرینوود با پاس برونو فرناندز منچستریونایتد را پیش انداخت، اما در دقیقه 31 یوری تیلمانس گل تساوی را زد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم شاهد بازی بسیار جذابی بودیم. در ابتدا سویونجو مدافع ترک لستر، گل دوم را زد، اما در دقیقه 82 مارکوس رشفورد بار دیگر همه چیز را برابر کرد و تنها یک دقیقه پس از این گل، جیمی واردی لستر را پیش انداخت و این پایان کار نبود  و در دقیقه 90+1 پاتسون داکا گل چهارم را زد تا سولشر شاهد یک شکست دیگر باشد. 

در دیگر دیدار حساس نیز، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان برنلی بود و توانست با دو گل برناردو سیلوا و کوین دی بروین، حریف خود را شکست دهد. 

44166