دلیل لغو بازی مس شهر بابک و پارس جنوبی مشخص شد/ اخطار سازمان لیگ به پنجره های بسته

دلیل لغو بازی مس شهر بابک و پارس جنوبی مشخص شد/ اخطار سازمان لیگ به پنجره های بسته

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول مسابقات لیگ دسته اول توضیحاتی را در خصوص لغو یک بازی در هفته اول این مسابقات ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم مس شهر بابک و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور لغو شد.

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در این خصوص اظهار کرد: علیرغم تمام همکاری‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا آخرین لحظه، متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم بسته ماند. به این ترتیب ثبت قراردادها و صدور کارت‌ها برای این تیم انجام نشد.

وی افزود: همه عوامل در شهر میزبان از هیات فوتبال و نیروی انتظامی تا ناظر مسابقه و آمبولانس آماده برگزاری این مسابقه بودند اما به علت عدم ثبت قراردادها، بازی لغو و صورتجلسه شد که برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارجاع می‌‌شود.

محمودزاده در مورد اینکه آیا ممکن است این اتفاق برای بازی دو تیم بادران (شمس آذر) و مس کرمان هم بیفتد، عنوان کرد: هر بازی که یک تیم مجوز بازی و ثبت قرارداد را نداشته باشد حائز این شرایط است. چون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر مدار قانون حرکت می‌کنند و همه کارها باید در این چارچوب باشد. هر مسابقه‌ای باشد لغو و صورتجلسه آن به کمیته انضباطی ارائه می‌شود. 

مسئول مسابقات لیگ آزادگان در مورد اینکه با چند لغو مسابقه، یک تیم از مسابقات کنار گذاشته می‌شود، گفت: ما مجری مسابقات هستیم و کمیته انضباطی می‌تواند در مورد این مسائل تصمیم بگیرد. طبق قانون با دو بار لغو بازی، تیم کنار گذاشته می‌‌شود اما در بحث لغو مسابقه سازمان لیگ نمی‌تواند نسبت به نتیجه بازی اظهار نظر کند و فقط کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

۴۱۵۴