ناگلزمان در پاسخ به‌علت ثابت نبودن موسیالا: باید مراقب سلامت او باشیم

ناگلزمان در پاسخ به‌علت ثابت نبودن موسیالا: باید مراقب سلامت او باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش مقابل لورکوزن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت و اعلام کرد که انتظار یک بازی هیجان انگیز را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه fussballeuropa، در مهم ترین بازی از چهارچوب مسابقات هفته هشتم بوندسلیگا، عصر فردا تیم‌ های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ به مصاف هم می‌ روند. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان باواریایی ها درباره این بازی چنین صحبت می‌ کند:

"انتظار یک بازی هیجان انگیز را دارم. هر دو تیم فوتبال تهاجمی ارائه می‌ کنند. لورکوزن فصل بسیار خوبی دارد و به خوبی پیشرفت کرده است. می‌ خواهیم روز خوبی داشته باشیم. این دیدار از نظر جدول هم بسیار حائز اهمیت است."

ناگلزمان درباره تاکتیک های خود اضافه می‌ کند:

"به طور کلی باید هنگام در اختیار داشتن توپ، جاگیری های خوبی داشته باشید. فعالیت مطلوب در هنگام مالکیت برای وقتی که توپ را از دست می‌ دهید بسیار مهم است. در هر حال، روز یکشنبه شانس این را داریم که یک قدم جلوتر برویم."

سرمربی جوان بایرن مونیخ درباره بازی نکردن جمال موسیالا به عنوان بازیکن ثابت می‌ گوید:

"من فقط می‌ توانم یازده بازیکن را بازی دهم. جمال در شروع فصل زمان نسبتا خوبی را بازی کرد. ما باید به فکر سلامتی او هم باشیم. او دو یا سه مصدومیت خفیف داشته است. از طرفی، باقی بازیکنان در پست او هم فرم خوبی دارند."

بازی لورکوزن و بایرن مونیخ روز یکشنبه ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌ شود. دو تیم ۱۶ امتیازه هستند و بازی بسیار حساس خواهد بود.

9404