روزی که مسی با یک روبان قرمز، خبرنگار آرژانتینی و مادرش را شوکه کرد

روزی که مسی با یک روبان قرمز، خبرنگار آرژانتینی و مادرش را شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی با وجود همه دستاوردها، فوتبالش و ثروتش که او را به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل کرده، همچنان بسیار متواضع است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسطوره ای فوتبال آرژانتین هفده سال است که در سطح اول فوتبال دنیا حضور دارد اما همچنان بسیار متواضع و آرام است و شخصیتش تغییری نکرده است. مسی در بیرون از زمین فوتبال معمولا بسیار با اخلاق رفتار می کند، او مردی است که متعلق به خانواده اش است و خیلی دوست دارد که وقتش را در کنار خانواده و عزیزانش سپری کند. اکثر فوتبالیست ها هم سعی می کنند که از منش، اخلاق و رفتار لئو الگو بگیرند. 

بد نیست که به خاطره ای از سال 2018 در این زمینه رجوع کنیم. در حین مسابقات جام جهانی در روسیه، لئو فشار سنگینی را حس می کرد چرا که می خواست. آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات با تساوی در مقابل ایسلند و شکست مقابل کرواسی فشار زیادی را حس می کرد. پیش از بازی سوم مقابل نیجریه، راما پانتاروتو، خبرنگار آرژانتینی به مسی یک روبان قرمز داد و گفت:" مادرم به من گفته که این را به تو بدهم. این روبان قرمز برای تو خوش شانسی می آورد. اگر خواستی، می توانم این را به تو بدهم. مادرم از من خواسته تا این را به تو بدهم تا در امن و امان باشی چرا که انگار در حال حاضر  طلسم شده ای."

در پایان بازی و پس از پیروزی ارژانتین با نتیجه دو بر یک، همان خبرنگار به سمت مسی رفت و گفت:" نمی دانم که آیا به یاد داری یا نه... اما مادرم به تو یک روبان داد." مسی در جوابش گفت:" به این جا نگاه کن..." بعد از آن لئو پای چپش را بالا آورد که روبان قرمز را در آن جا بسته بود.خبرنگار که کاملا شوکه شده بود، گفت:"باورم نمی شود، باورم نمی شود!" بعد از آن خبرنگار دوربین را به سمت خودش گرفت و با شوخی گفت:"مامان! مسی روبان را پوشید!"

4125