عکس؛ واکنش کلوپ به سوپرگل تماشایی محمد صلاح مقابل واتفورد

عکس؛ واکنش کلوپ به سوپرگل تماشایی محمد صلاح مقابل واتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش فوق العاده یورگن کلوپ به گل بی نظیر و انفرادی محمد صلاح در مقابل واتفورد باعث شد تا لحظه ای جالب ثبت شود.

به گزارش فوتبالی، صلاح که پاس گل اول را با ضربه بیرون پای تماشیای به سادیو مانه داده بود، برای دومین بازی پیاپی یک گل تماشایی را به ثمر رساند. در حقیقت صلاح  توپ را در حالی در اختیار گرفت که توسط بازیکنان واتفورد احاطه شده بود  اما با چندین حرکت تکنیکی همه آنها را محو خود کرد و در نهایت با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا بعد از گل تماشایی اش در بازی قبلی مقابل منچسترسیتی یک گل تماشایی دیگر را هم به ثبت رسانده باشد.

در این صحنه نه تنها هواداران بلکه یورگن کلوپ نیز کاملا شگفت زده شد. در حقیقت دوربین ها سرمربی لویرپول را شکار کردند که یورگن از تماشای این گل کاملا شگفت زده شده بود و دستانش را در حالی روی صورتش گذاشته بود که شگفت زدگی از چهره اش مشهود بود. روبرتو فیرمینو در این بازی هت تریک کرد و بدین ترتیب توپ بازی را برای یادگاری به خانه می برد اما صلاح با این نمایش بدون تردید ستاره اصلی میدان بود. 

صلاح در پایان بازی در این باره که آیا این گل بهترین گل دوران فوتبالش بوده است، بیان کرد:" شاید گلم در بازی قبلی را انتخاب کنم؟ نمی دانم که کدام بهتر بود، گلم در مقابل سیتی یا این گل. اما برد تیم از هر چیزی مهمتر است.  سعی می کنم که با صد در صد توانم در خدمت تیم باشم. در حال حاضر احساس اعتماد به نفس دارم و می خواهم برای کسب امتیازات به تیم کمک کنم."

4125