واتفورد 0 - 5 ليورپول؛ بی‌رحمی خط آتش کلوپ با هت‌تریک فیرمینو و گلزنی صلاح و مانه

واتفورد 0 - 5 ليورپول؛ بی‌رحمی خط آتش کلوپ با هت‌تریک فیرمینو و گلزنی صلاح و مانه

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان کلوپ با به راه انداختن جشنواره گل، موفق شدند با پنج گل از سد میزبان خود واتفورد عبور کنند.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر انگلستان، عصر امروز تیم فوتبال واتفورد با قضاوت جان ماس میزبان شاگردان یورگن کلوپ در تیم ليورپول بود که در نهایت با دریافت پنج گل، نتیجه این مسابقه را به قرمزپوشان میهمان واگذار کردند.

یورگن کلوپ در این بازی تیمش را با ترکیبی که مشاهده می کنید، به مصاف شاگردان کلودیو رانیری فرستاده بود:

کلر، آرنولد، ماتیپ، فن‌دایک، رابرتسون، هندرسون، میلنر، کیتا، مانه، صلاح، فیرمینو

شماتیک ترکیب لیورپول را نیز در ادامه ملاحظه می کنید:

تیم واتفورد نیز با ترکیب این بازیکنان پا به میدان نبرد با ليورپولی ها گذاشته بود:

شاگردان یورگن کلوپ از ابتدا مسابقه را تهاجمی آغاز کردند و در طول مدت زمان نیمه نخست این دیوار، موقعیت های فراوانی روی دروازه واتفورد تدارک دیدند. در پایان این مسابقه در نیمه نخست، ليورپول با دو گل از حریف پیش افتاده بود که سادیو مانه و روبرتو فیرمینو، زننده این دو گل بودند.

در نیمه دوم هم حملات ليورپولی ها ادامه داشت و تا سوت پایان مسابقه، شاگردان کلوپ موفق شدند سه مرتبه دیگر نیز دروازه واتفورد نگون بخت را باز کنند. در این نیمه نیز محمد صلاح یک گل و روبرتو فیرمینو دو گل دیگر به ثمر رساندند. مهاجم ملی پوش برزیلی ليورپول در این مسابقه موفق به ثبت هت‌تریک شد.

در نهایت، این مسابقه با نتیجه پر گل پنج بر صفر به سود قرمزپوشان بندر ليورپول به پایان رسید و یورگن کلوپ توانست شکست سختی را به کلودیو رانیری تحمیل کند.

آمار دو تیم ليورپول و واتفورد در بازی مصاف امروز:

نمرات بازیکنان ليورپول در پایان مسابقه امروز مقابل واتفورد:

9404