عکس؛ پاس گل تماشایی محمد صلاح با ضربه بیرون پا

عکس؛ پاس گل تماشایی محمد صلاح با ضربه بیرون پا

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح در بازی منچسترسیتی و لیورپول یکی از زیباترین گلهای فصل را به ثمر رساند و در مقابل واتفورد نیز لحظه ای را ثبت کرد که شاید به عنوان زیباترین پاس گل فصل از آن یاد شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره مصری کاملا سرحال به نظر می رسید و در زمین واتفورد یک پاس گل تماشایی را با پیرون پا به سادیو مانه داد تا لیورپول اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کند. ستاره سابق رم در ابتدا از دنی رز عبور کرد و بعد از آن با دیدی بی نظیر یک پاس تماشایی با بیرون پا به مانه داد و مهاجم سنگالی نیز توانست توپ را از بن فاستر عبور بدهد و بدین ترتیب تیم یورگن کلوپ با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد. ستاره سنگالی در این بازی توانست تعداد گلهایش در لیگ برتر انگلیس را سه رقمی کند.

در هر صورت صلاح برای یک بار دیگر در این بازی کلاس بازی خود را نشان داد و ثابت کرد که چرا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا و لیگ برتر انگلیس است. این ستاره با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند و این را می توان از گلش هم دید چرا که نمایش بسیار خوبی از خود ارائه می دهد. صلاح جدا از گلزنی به یک بازیساز بسیار توانمند تبدیل شده است و می تواند در میانه زمین نیز شرایط بازی را برای هم تیمی هایش عوض کند. 

4125