آلگری: دیبالا به بازی با رم نمی‌رسد/ برای اولین‌بار، کل تیم را با هم دیدم!

آلگری: دیبالا به بازی با رم نمی‌رسد/ برای اولین‌بار، کل تیم را با هم دیدم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری پیش از مصاف فردا شب بانوی پیر مقابل جالوروسی، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فردا شب در چهارچوب مسابقات سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در تورین میزبان شاگردان ژوزه مورینیو در تیم آ اس رم خواهد بود. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی يوونتوس پیش از برگزاری این دیدار، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های مکس آلگری در این کنفرانس خبری را در ادامه می خوانید:

درباره‌ی وضعیت مصدومیت پائولو دیبالا؟

"فکر می کنم طی هفت تا ده روز آینده، دیبالا دوباره بتواند بازی کند. مشکلی برای دیبالا وجود ندارد. تصور می شد که او می تواند خیلی زودتر برگردد اما وقتی صحبت از مشکلات ماهیچه ای می شود، همیشه بستگی به نحوه تغییر وضعیت دارد."

درباره‌ی مویس کین ؟

"او خوب است، خوب. کایو ژرژ صد درصد نیست اما اگر موراتا هم بازی نکند، ایده این است که یا کایو، مویس یا برناردسکی در خط حمله بازی کنند."

"فردا ما طرفداران بیشتری خواهیم داشت و این، نکته مثبت دیگری است."

"مک کنی در پاهای خود هدف هایی دارد و من به او ایمان زیادی دارم. او یک بازی خوب مقابل تورینو انجام داد؛ پنجشنبه از مسابقات ملی برگشت و نمی دانم که آیا می شود این بازیکن از ابتدای بازی فردا در ترکیب قرار بگیرد یا خیر."

"ناراحت کننده است که آدرین ربیو در دسترس نباشد. او خوب کار می کرد و رشد می کرد. این بدان معناست که او استراحت می کند و حتی با توانی بیشتر، برای مسابقات بعدی آماده می شود."

"دلیخت برای هلند بازی نکرده است. باید فردا بازی کند؛ بقیه خوب هستند."

درباره‌ی فدریکو برناردسکی؟

"او خوب کار می کند اما نباید راضی باشد. او باید استمرار در عملکرد را پیدا کند که فقط به جنبه ذهنی او بستگی دارد."

درباره‌ی آرون رمزی؟

"من خیلی به او تکیه می کنم. روی او حساب می کنم اما نمی دانم آیا او مسابقه‌ی فردا را از ابتدا شروع می کند یا نه."

"موراتا ممکن است امروز با تیم تمرین کند و شاید برای بازی فردا دعوت شود. دیبالا بسیار عقب تر از موراتا است و مطلقا مقابل رم بازی نخواهد کرد."

"امروز اولین بار است که می توانم برای بازی مقابل رم، کل تیم را در کنار هم ببینم. بازیکنان اهل آمریکای جنوبی دیشب برگشتند؛ امروز وضعیت آن ها را بررسی می کنم و فردا تصمیم می گیرم."

"بازی فردا مهم است. تا وقفه‌ بعدی مسابقات ملی، باید هفت بازی انجام دهیم و کسب حداکثر امتیاز برای جدا نشدن از بالانشینان جدول، الزامی است."

"رم از نظر فنی و فیزیکی شرایط خوبی دارد. برای روبرو شدن با آن‌ ها، باید به آمادگی کامل برسیم و سریعاً به شرایط قبلمان برگردیم."

"بازی‌ های مهم زیادی در پیش داریم و در ماه نوامبر خواهیم دید که کجای جدول قرار می‌ گیریم و مهم‌ تر از همه این که صعودمان به دور بعد سی‌ ال را قطعی کردیم یا نه."

"بحث کردن در مورد تقویم مسابقات بی فایده است؛ باید با جدیت در تمام بازی‌ ها حاضر شویم؛ جایی‌ که مشکلاتی پیش می‌ آیند، باید حلشان کنیم."

9404