جادوگر و جیپ استثنایی به الهلال

جادوگر و جیپ استثنایی به الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل پرسپولیس-الهلال همواره صحنه هایی به یادماندنی و مهیج داشته اشت.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که دنیزلی به عنوان سرمربی به پرسپولیس برگشته بود، علی کریمی با یک چیپ استثنایی از روی نقطه پنالتی، دروازه الهلال را در ریاض باز کرد. 

در حالی که نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر ایران باعث شده بود این تیم چند سال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دور بماند آنها پس از چند سال تحت هدایت مصطفی دنیزلی برای این دیدار دشوار راهی عربستان شد و البته بر خلاف انتظار خیلی زود هم به گل اول مسابقه دست یافت.


قرمزپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند و علی کریمی با آرامشی مثال زدنی پشت توپ قرار گرفت. چیپ زدن در مقابل هواداران عربستانی و فضای ملتهب ورزشگاه اختصاصی این تیم کار ساده ای نبود، اما کریمی با اعتماد به نفس بالای خود این کار را انجام داده و قرمزها را پیش انداخت. 

قرمزها در آستانه رسیدن به یک برد بسیار مهم بودند اما الهلال در نیمه دوم به بازی برگشت و شرایط را تغییر داد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد. همه انتظار داشتند پرسپولیس در مسابقه برگشت دور گروهی، حریفش را شکست بدهد. چراکه تیم دنیزلی آن روزها فرم بسیار خوبی داشت. با این وجود این اتفاق رخ نداد و الهلال برد یک بر صفر را در تهران جشن گرفت. 

در نهایت الهلال به عنوان سرگروه به دور بعدی رفت و پرسپولیس در جایگاه دوم قرار گرفت. این اولین برخورد دو تیم در فرمت جدید مسابقات با نام «لیگ قهرمانان آسیا» بود.

7655