برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ والیبال؛ همشهری‌ها همزمان میزبان هستند

برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ والیبال؛ همشهری‌ها همزمان میزبان هستند

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال در حالی اعلام شد که در چند هفته از مسابقات، تیم‌های همشهری همزمان میزبان هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران قرار است از دوم آبان با حضور ۱۴ تیم برگزار شود. در این فصل از مسابقات ۲ شهر تهران و ارومیه با ۲ تیم در مسابقات حضور دارند. پیکان و سایپا مسابقات خود را در خانه والیبال تهران و تیم‌های شهرداری آذرباتری دیدارهای خانگی خود را در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌کنند.

سازمان لیگ در آستانه آغاز مسابقات، برنامه نیم‌فصل نخست را اعلام کرد اما نکته عجیب در این برنامه‌ریزی این بود که شهرداری و آذرباتری ارومیه در هفته‌های سوم، پنجم، هشتم، دهم و دوازدهم به صورت همزمان میزبان هستند. پیکان و سایپا هم در هفته‌های چهارم و یازدهم باید در تهران به مصاف رقبای خود بروند.

باتوجه به اینکه تمام مسابقات یک هفته لیگ برتر والیبال در یک روز برگزار می‌شود،‌ سازمان لیگ مجبور شده مسابقات تیم‌های همشهری را تغییر دهد و در این هفته‌ها در ساعات ۱۵ و ۱۸ برگزار کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که سازمان لیگ هفته گذشته اعلام کرده بود که تمام مسابقات باید در ساعت ۱۶ برگزار شود اما در برنامه‌ریزی، به قانون خود عمل نکرد.

با برنامه‌ریزی سازمان لیگ، در هفته‌های دوم، چهارم، ششم، نهم، یازدهم و سیزدهم هیچ مسابقه‌ای در ارومیه برگزار نمی‌شود و در هفته پنجم هم تهران میزبان هیچ رقابتی نخواهد بود.

6641