علاقه مالکان نیوکاسل به جذب زوله/ بن‌سلمان شخصا وارد عمل شد

علاقه مالکان نیوکاسل به جذب زوله/ بن‌سلمان شخصا وارد عمل شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌ رسد محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد کشور عربستان و یکی از نفرات اصلی شرکت سعودی که سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری کرده، به صورت تلفنی با ایجنت نیکلاس زوله ارتباط برقرار کرده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپورت آینس آلمان، چهارشنبه گذشته رسانه اشپورت بیلد آلمان با انتشار مطلبی، خبر از علاقه سران باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان به نیکلاس زوله داد. طبق آن گزارش، نیوکاسل یونایتد به مدافع بایرن مونیخ علاقه دارد و می‌ خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد. حالا نیز رسانه اشپورت آینس آلمان، مطلب دیگری منتشر کرده است.

در پادکست اختصاصی رسانه اشپورت آینس آلمان چنین گفته شده که محمد بن سلمان، ولیعهد کشور عربستان سعودی شخصا با مدیر برنامه‌ های نیکلاس زوله تماس گرفته است! به نظر می‌ رسد شیخ سلمان که از مالکان جدید باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان به حساب می آید، با مدیر برنامه‌ های بازیکن بایرن مونیخی ها صحبت کرده باشد.

قرارداد نیکلاس زوله با باواریایی ها، تا پایان فصل اعتبار دارد و با توجه به جنجال چند هفته پیش این بازیکن، احتمال تمدید قرارداد او با تیم مونیخی، چندان زیاد به نظر نمی‌ رسد. نیکلاس زوله بیست و شش ساله همیشه لیگ برتر انگلستان را دوست داشته است.

9404