2 خبر از میلانی‌ها؛ ابتلای یک بازیکن به کرونا و تمدید یک قرارداد

2 خبر از میلانی‌ها؛ ابتلای یک بازیکن به کرونا و تمدید یک قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان روز گذشته ساعات شلوغ و پر خبری را گذراند که طی آن و در آخرین ساعات روز، قرارداد وینگر بلژیکی خود را تا سال 2026 تمدید و نتیجه آزمایش کرونای هافبک اسپانیایی خود را مثبت اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مسئولان باشگاه میلان آخر شب گذشته خبر تمدید قرارداد الکسی سلماکر، بازیکن بلژیکی روسونری تا ژوئن سال 2026 را به صورت رسمی اعلام کردند. این بازیکن بلژیکی متولد سال 1999، در ژانویه 2020 راهی میلان شد و در این میان، در شصت و چهار بازی با پیراهن میلانی ها موفق به زدن چهار گل نیز شده است. این وینگر بلژیکی که توانایی بازی در پست هافبک هجومی را نیز دارد، همچنان به ماجراجویی خود با روسونری ادامه خواهد داد.

همچنین در خبری دیگر از باشگاه میلان، مسئولان این تیم با انتشار بیانیه‌ ای، مثبت شدن تست کووید 19 براهیم دیاز را تایید کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، طبق پیش بینی های که قبلا صورت گرفته بود، باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه خبر مثبت شدن تست کووید 19 براهیم دیاز را تایید کرد.

پیش از این نیز استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اعلام کرده بود که حال براهیم دیاز در تمرینات صبح امروز مناسب نبوده است.

هر چند که براهیم دیاز به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده بود اما نتایج آزمایشات او مثبت اعلام شده است و باشگاه میلان در ادامه تاکید می کند که حال عمومی بازیکن خوب بوده و در قرنطینه خانگی قرار دارد.

او پس از تئو هرناندز، دومین بازیکن میلان است که به دلیل کووید 19 نمی تواند میلان را در بازی های حساس پیش روی همراهی کند.

9404