جواب سولشر به انتقادات اخیر سرالکس فرگوسن

جواب سولشر به انتقادات اخیر سرالکس فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اذعان کرد که نگران انتقادات اخیر سر الکس فرگوسن از نحوه چیدمان ترکیب او نیست و هنوز معتقد است که باید به کریستیانو رونالدو در دیدار برابر اورتون استراحت می‌داد. 

به گزارش فوتبالی، در تساوی 1-1 شیاطین سرخ مقابل اورتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و در نیمه دوم وارد میدان شد. این تصمیم سولشر اصلا برای فرگوسن، اسطوره و سرمربی سابق منچستریونایتد خوشایند نبود و گفت که سولشر باید همیشه به بهترین بازیکنانش بازی دهد. 

به نقل از سایت گل، با این حال سولشر نظر دیگری دارد و معتقد است که ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید باید هر چند وقت استراحت کند. او جواب حرف‌های فرگوسن گفت: "من در این باره کاملا آرام هستم. من چند دفعه با فرگوسن مخالفت کردم و به همسرم نیز گفتم که با فرگوسن بعضی وقت‌ها هم نظر نیستم، اما این موارد مربوط به دوران بازیگری‌ام نمی‌شود. همه می‌خواهیم کریستیانو را در زمین ببینیم، زیرا او یک بازیکن خاص و متفاوت است و همه برای دیدن او به ورزشگاه می‌آیند. اما حقیقت این است که کریستیانو نمی‌تواند در همه دیدارها بازی کند و این مربوط به وضعیت طبیعی بدن است."

4416