دو ستاره لیورپول دیدار بعدی قرمزها را از دست دادند

دو ستاره لیورپول دیدار بعدی قرمزها را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو و آلیسون بکر دو ستاره برزیلی لیورپول، به خاطر محدودیت‌های کرونایی نمی‌توانند تیم‌شان را در دیدار برابر واتفورد همراهی کنند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از ساعت 15 به وقت تهران، دو تیم واتفورد و لیورپول از چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ویکریج رود به میدان می‌روند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در دو دیدار قبلی خود طعم پیروزی را نچشیده‎اند، اما شاگردان کلوپ با 15 امتیاز در رده دوم هستند و واتفورد با 7 امتیاز فاصله زیادی با منطقه سقوط ندارد. 

به نقل از سایت گل، یورگن کلوپ در این دیدار آلیسون بکر دروازه‌بان و فابینیو هافبک دفاعی خود را در اختیار ندارد. این دو نفر در دو هفته اخیر همراه با تیم ملی برزیل بودند و به جای دیدار برابر واتفورد، مستقیم به سمت مادرید پرواز خواهند کرد تا در دیدار وسط هفته مقابل اتلتیکو مادرید حضور داشته باشند. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره وضعیت آلیسون و فابینیو گفت: "آن‌ها مجبور هستند که مستقیم به مادرید بروند، زیرا آن‌ها در کلمبیا بازی کردند که جزو کشورهای ممنوعه برای انگلیس است. پنج شنبه هفته بعد، ده روز می‌شود و این قانون است. می‌توانستند مستقیم به انگلیس بیایند، اما باید از خانواده و بچه‌های خود دور می‌ماندند و خود را قرنطینه می‌کردند."

4416