امباپه بار دیگر ناجی پوچتینو و پاریسن ژرمن شد

امباپه بار دیگر ناجی پوچتینو و پاریسن ژرمن شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد در دیدار خانگی برابر آنژه، به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته دهم لیگ فرانسه، جمعه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم پاریسن ژرمن و آنژه در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که پاریسی‌ها در دیدار قبلی خود مقابل رن، متحمل شکست 2-0 شدند و در آن دیدار نتوانستند هیچ شوتی در داخل چهارچوب بزنند، اما با وجود این شکست، با 24 امتیاز مقتدرانه در صدر قرار داشتند و آنژه نیز با 16 امتیاز در رتبه چهارم بود. 

در نیمه اول شاهد بازی سردی بودیم. مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار میزبان بود، اما این تیم مهمان بود که توانست در دقیقه 36 توسط آنجلو فولگینی، دروازه دوناروما را باز کند. پس از این گل، پاریسن ژرمن برای بازنده نرفتن به رختکن، کمی فشار آورد، اما در نهایت نیمه اول با حساب 0-1 به سود آنژه به پایان رسید. 

در نیمه دوم پاریس کاملا تیم برتر میدان بود و پس از حملات متعددی که روی دروازه حریف طراحی می‌کردند، در دقیقه 69 این دانیلو پریرا بود که توانست با پاس گل کیلیان امباپه، گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 85 پاریسن ژرمن صاحب یک ضربه پنالتی شد و کیلیان امباپه گل دوم و پیروزی را وارد دروازه آنژه کرد تا در نهایت پوچتینو و شاگردانش صاحب 3 امتیاز بازی شوند. 

4416