رسمی؛ قرارداد مدافع کروات بایرن‌مونیخ تا سال 2025 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد مدافع کروات بایرن‌مونیخ تا سال 2025 تمدید شد

 

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان و کروات بایرن مونیخ قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، جوزف استانیسیچ که به سبب غیبت بنجامین پاوارد توانست در ابتدای فصل به نوعی از فرصت استفاده کرده و در چند بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، تا سال 2025 عضو باواریایی ها خواهد بود.

این مدافع 21 ساله به سبب درخشش در بایرن مونیخ، به تیم ملی کشورش نیز دعوت شد و در دو بازی از رقابت های انتخابی جام جهانی، در ترکیب کرواسی حضور یافت. 

حسن صالح حمیدزیج، مدیر ورزشی مونيخی‌ ها درباره این موضوع گفت:

"بسیار خوشحالیم که توانستیم استعداد دیگری از آکادمی بایرن مونیخ را به تیم اول بیاوریم. جوزف به سرعت خودش را تثبیت کرده است. او کیفیت خود را بالا برد و اکنون یک بازیکن فوق العاده است. جوزف بازیکن بسیار قابل اعتمادی است که کیفیت فنی خوبی دارد. او در هر جلسه تمرینی تمام تلاش خود را می کند و باید این کار را ادامه دهد."

جوزف استانیسیچ نیز بعد از تمدید قرارداد خود با باواریایی ها گفت:

"من می خواهم از باشگاه به خاطر ایمانی که به من دارند، تشکر کنم. سعی می کنم شرایط ماه های اخیر را ادامه دهم. آن ها برای من فوق العاده بوده اند و از هر ثانیه حضور در این جا لذت بردم. اهداف من بسیار واضح است؛ من می خواهم تا آن جا که می توانم به تیم کمک کنم تا عملکرد خوب من بتواند ما را در کسب هر چه بیشتر عنوان ها یاری دهد."

9404