سولشر: از برنامه مالکان نیوکاسل اطلاع ندارم/ هر چه به رونالدو بیشتر بازی دهیم، برای‌مان بهتر است

سولشر: از برنامه مالکان نیوکاسل اطلاع ندارم/ هر چه به رونالدو بیشتر بازی دهیم، برای‌مان بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نروژی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل لسترسیتی در لیگ برتر فوتبال جزیره شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز رقابت های هفته هشتم از لیگ برتر انگلستان، اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل لسترسیتی در مسابقات هفته هشتم لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

درباره‌ی فیفادی و شرایط بازیکنان؟

"گاها در ایام فیفادی، بازیکنان پیشرفت کرده و یا آمادگی خود را بالا می‌ برند اما بعضی اوقات نیز بازیکنان دچار مصدومیت می شوند؛ مانند واران که برای چند هفته مصدوم شده است. ویکتور لیندلوف و اریک بایی در تیم های ملی خود دقایق خوبی را بازی کردند و این اتفاق برای ما خوب است. فرد و کاوانی صبح امروز یک بازی کامل انجام داده اند؛ ساعت 04:00 بامداد. ما روی آن ها برای بازی پیش رو حساب نمی کنیم و باید ریکاوری کنند. آن ها خوب بازی کردند و مصدوم نیستند اما امیدوارم بتوانند به زودی به ما‌ در بازی لیگ قهرمانان ملحق شوند."

درباره‌ی مگوایر؟

"هری امروز صبح با شروع تمرین بر روی چمن به ما ملحق شد و این اولین تمرین او روی چمن بعد از مصدومیتش بود. همچنین دیالو اولین بار با ما تمرین کرد. بنابراین ما بسیار قوی به نظر می رسیم."

درباره‌ی مالکان جدید نیوکاسل؟

"من از برنامه مالکان جدید نیوکاسل اطلاعی ندارم و نمی دانم که آن ها مقدار زیادی پول خرج می کنند یا خیر. چیزی که از آن اطلاع دارم، این است که نیوکاسل یک باشگاه فوق العاده و با اصالت است."

درباره‌ی آینده لینگارد؟

"جسی مطمئناً شروع خوبی در این فصل داشته است. او به بازی آمده و چند گل برای ما به ثمر رسانده که برای ما بسیار حائز اهمیت بوده است. ما می خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم به خاطر این که او را به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم می دانیم. این به خود او بستگی دارد. شاید هم به من بستگی دارد که به او زمان بیشتری بازی بدهم، چون او لایق فرصت بیشتر است. امیدوارم بتوانیم قرارداد لینگارد را تمدید کنیم زیرا او از جمله بازیکنان با ارزش تیم ما است."

درباره‌ی وضعیت رشفورد؟

"او در جمع ماست، این که او بازی را از ابتدا آغاز می کند یا نه را الان نمی توانم به شما بگویم. او در این مدت واقعا سخت کار کرده و در این هفته درخشان بوده است. او در بازی دوستانه پشت درهای بسته، به مدت ۶۰ دقیقه در زمین بود. پس او مشتاق است که بازگردد. اگر می توانید بروید و در شش بازی طی شش روز همه را با ترکیب ثابت بازی کنید! این عالی می باشد اما نیاز به چرخش در ترکیب است. ما نیاز داریم که در ماه‌ های آپریل و می، همه بازیکنان آماده باشند."

درباره‌ی بازی ندادن به رونالدو؟

"او یک بازیکن غیر عادی است، یک تمام‌ کننده غیر عادی؛ یک گلزن غیر عادی؛ یک حرفه‌ ای به تمام‌ معنا. این سخت است که او را بیرون بگذارید و من فکر می کنم همه عاشق این هستند که او را داشته باشند. نمی دانم چطور این حرف را می زنید. ما فصل پیش در ماه می یک فینال داشتیم و بسیار خسته بودیم. من بازیکنان را برای باشگاه مدیریت کردم. این عالی است که رونالدو را در زمین داشته باشید. او همیشه ما را غافلگیر می کند. هر چقدر او را بیشتر در زمین داشته باشیم، برای ما بهتر است."

9404