بیرهوف: قهرمانی در جام‌جهانی قطر، چیزی بیش از یک رویاست

بیرهوف: قهرمانی در جام‌جهانی قطر، چیزی بیش از یک رویاست

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم ملی آلمان در گفت و گو با خبرنگاران از قهرمانی در مسابقات جام جهانی قطر حرف می‌ زند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان نخستین تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد. اولیور بیرهوف که قبلا هدف واقع‌ بینانه آلمان را قهرمانی در این جام عنوان کرده بود، در تازه‌ ترین مصاحبه خود به کیکر گفت:

"شروع فلیک موفقیت‌ آمیز بود. در این بازی‌ ها اشتیاق زیادی را از آلمان دیدیم و در طول ۹۰ دقیقه این مسأله وجود داشت. هنوز جای پیشرفت داریم و موفقیت یک شبه حاصل نمی‌ شود. در مقابل تیم‌ های قدرتمند نمی‌ توانید موقعیت خراب کنید. در این بازی‌ ها ممکن است فقط دو شانس به دست آورید و باید از آن‌ ها استفاده کنید."

مهاجم سابق مانشافت ادامه داد:

"با این حال آلمان بالاترین کیفیت فوتبالی دنیا را دارد. تیم ملی آلمان همیشه می‌ خواهد جام جهانی را فتح کند. در همین ترکیب فعلی هم بازیکنانی داریم که لیگ قهرمانان اروپا را با چلسی و بایرن مونیخ فتح کرده‌ اند. به همین خاطر است که قهرمانی در جام جهانی برای ما چیزی بیشتر از یک رویا است."

بیرهوف درباره بایرن مونیخ اضافه کرد:

"بازیکنانی که در بایرن مونیخ بازی می‌ کنند، با روحیه بالایی به مانشافت ملحق می‌ شوند. این بازیکنان حرفه‌ ای هستند و برای رسیدن به اهداف بزرگ ما مصمم نشان می‌ دهند. خوشحالم که بایرن مونیخ در ترکیب خود بازیکنان آلمانی زیادی دارد. این مسأله یکی از نقاط قوت بایرن مونیخ است."

9404