دلجویی به سبک مونيخی‌ها: با حضور لوا، بحث هالند برای‌مان مطرح نیست

دلجویی به سبک مونيخی‌ها: با حضور لوا، بحث هالند برای‌مان مطرح نیست

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال ابراز نارضایتی مهاجم لهستانی مونيخی ها از سران این تیم، حالا رئیس باشگاه می گوید که بایرن مونیخ به کسی جز روبرت لواندوفسکی فکر نمی‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ آلمان، رسانه بیلد اخیرا خبری مبنی بر ناراحتی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی و ملی پوش باواریایی ها از بحث خرید ارلینگ هالند توسط مونيخی ها مطرح کرده بود و حالا نشریه کیکر مصاحبه‌ ای از هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ منتشر کرده که به نوعی به دنبال ابراز ناراحتی لواندوفسکی به نظر می رسد. طبق این گزارش، هربرت هاینر درباره علاقه بایرن مونیخ به ارلینگ هالند به خبرنگاران گفت:

"بحث خرید ارلینگ هالند برای ما مطرح نیست. ما روبرت لواندوفسکی را داریم که در دنیای فوتبال خارق‌ العاده گل می‌ زند. هیچکس مثل او نمی‌تواند گلزنی کند. قطعا توانایی خرج کردن داریم اما به خاطر کرونا و مشکلات مربوط به آن، روی مخارج خود با دقت بیشتری عمل می کنیم. در نهایت باید قوانینی وضع شود تا باشگاه‌ ها هر چقدر درآمد دارند، خرج کنند."

مهاجم ملی پوش لهستانی اخیرا از این که مسئولان و مدیران باشگاه بایرن مونیخ مدام راجع به توانایی های ارلینگ هالند و امکان و احتمال به خدمت گرفتن این مهاجم نروژی دورتموندی ها صحبت می کنند، ابراز گلایه و نارضایتی کرده بود.

9404