ماموریت ویژه پرسپولیسی‌ها در مهار ستاره برزیلی الهلال

ماموریت ویژه پرسپولیسی‌ها در مهار ستاره برزیلی الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره برزیلی الهلال یکی از بازیکنان کلیدی تیم لئوناردو ژاردیم در بازی فردا شب مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، متئوس پریرا که در دیدار مقابل استقلال هم یکی از بهترین‌های تیمش بود از ابتدای حضورش در الهلال آماری فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است.

پریرا که از وست برومویچ به الهلال پیوسته نقش ویژه‌ای روی گل‌های این تیم در لیگ عربستان داشته تا یکی از دغدغه‌هایی یحیی گل‌ممحدی در بازی فردا شب، مهار این بازیکن باشد.

قبل از حضور ژاردیم روی نیمکت الهلال یکی از راههای اصلی گلزنی این تیم، حمله از عمق به وسیله سباستین جووینکو بود. کاری که حالا با حضور پریرا ادامه پیدا کرده و طبیعتا خط هافبک و مدافعان پرسپولیس باید این بازیکن را مهار کنند. بازیکنی که می‌توان او را همه کاره خط میانی پرسپولیس دانست.

در آنالیزهایی که از بازی این بازیکن برزیلی صورت گرفته، از 4 فاکتور به عنوان مواردی یاد شده که او را تبدیل به یک بازیکن کلیدی کرده است.آگاهی محیطی بالا، تبحر در ارسال پاسهای کلیدی و خلق موقعیت، قدرت دریبلینگ فوق العاده و ارسال ضربات ایستگاهی به شکل خطرناک از مهمترین ویژگی های این بازیکن است.

پریرا در انتقال توپ‌ با سرعت نسبتا بالا نیز توانایی ویژه‌ای دارد و با ارسال توپهای بلند به کناره‌ها و پاس‌های طولی و قطری دقیق، تیمش را به یکباره به فاز هجومی می‌برد. او جلوی استقلال هم‌ بارها با پاسهای دقیقش هافبک‌های حریف را از جریان بازی خارج کرد.

7655