فاجعه‌ای که برای هازارد رخ داده؛ ارزش ادن از برادر کوچکش کمتر شد!(عکس)

فاجعه‌ای که برای هازارد رخ داده؛ ارزش ادن از برادر کوچکش کمتر شد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، بازیکن بلژیکی رئال مادرید از زمانی که چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، در مسیر سقوط آزاد قرار گرفت و با شیبی تند دچار افت شد به طوری که این افت همچنان ادامه دارد و فوتبال ادن هازارد در حال به پایان رسیدن است.

به گزارش فوتبالی، تا چند سال پیش و زمانی که ادن هازارد در چلسی توپ می زد، خیلی ها معتقد بودند که او هم مثل مسی و رونالدو پتانسیل بسیار بالایی دارد و روزی می تواند توپ طلا را به دست بیاورد و تبدیل به یک فوق ستاره شود. اما این اتفاق رخ نداد و با رفتن هازارد به رئال مادرید، در حالی که بسیاری گمان می کردند در رئال مادرید او تبدیل به یک کهکشانی خواهد شد، همه چیز به شکل دیگری پیش رفت.

اکنون فاجعه ای که برای هازارد رخ داده این است که قیمت او در سایت ترنسفر مارکت به 25 میلیون یورو رسیده است که این مبلغ کمتر از یک چهارم قیمتی است که رئال مادرید برای خرید او پرداخت.

هازارد 30 سال دارد و برادر کوچکش تورگان هازارد که در دورتموند بازی می کند، 27 سال دارد و ارزش او 27 میلیون یورو است. بدین ترتیب قیمت ادن هازارد، دو میلیون یورو از برادرش کمتر شده است و این مسئله برای اولین بار است که رخ می دهد.

1470