عکسی جالب از صف سه نفره بازیکنان پرو مقابل مسی!

عکسی جالب از صف سه نفره بازیکنان پرو مقابل مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و پرو در ادامه دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را آرژانتین با نتیجه یک بر صفر برد و تک گل آرژانتینی ها را در این بازی لوتارو مارتینز به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، در بازی قبلی آرژانتین مقابل اروگوئه در همین بازی ها، لیونل مسی روی یک صحنه توسط بازیکنان اروگوئه محاصره شده بود و تصویر آن در شبکه های اجتماعی وایرال شد که 7 بازیکن اروگوئه مقابل مسی قرار داشتند اما در نهایت لئو مسی توانست از آن مخمصه توپ را در بیاورد و آرژانتین را به گل برساند.

اکنون در بازی مقابل پرو هم یک صحنه به همان سبک ایجاد شده است با این تفاوت که این بار سه بازیکن پرو برای مهار مسی مقابل او صف کشیده اند و لیونل مسی با سرعت و تکنیک بالای خود در حال فریب دادن آن ها است.

این تصویر در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است و به طور کلی میان هواداران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در شبکه های اجتماعی تصاویری این چنینی رد و بدل می شود و هواداران هر کدام معتقدند که هر دو بازیکن چنین صحنه هایی را داشته اند!

1470