استقبال ویژه ذوبی‌ها از دختران تاریخ‌ساز (عکس)

استقبال ویژه ذوبی‌ها از دختران تاریخ‌ساز (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ذوب‌آهن اصفهان امروز و در پایان نخستین دور اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان، از دو بازیکن ملی‌پوش استقبال ویژه‌ای را به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از آن‌که تیم ملی فوتبال زنان ایران توانست برای نخستین‌بار به جام ملت‌های آسیا صعود کند، بازیکنان تیم ملی در بازگشت به زادگاه‌های خود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند اما در این بین، برخی بازیکنان با بی‌مهری مسئولان استانی مواجه شدند که می‌توان در این بین به زهره کودایی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی اشاره داشت که در بازگشت به خوزستان، کسی جز خانواده در فرودگاه انتظار این دروازه‌بان که نقش اصلی در صعود دختران ایران ایفا کرد، نمی‌کشید.

اما با گذشت تقریباً سه هفته از پایان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و صعود تیم ملی فوتبال زنان، به تازگی دور جدید اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز شده و حالا در پایان نخستین دور آماده‌سازی، بازیکنان این‌بار به جای زادگاه خود به سوی باشگاه‌های تحت قراردادشان رفتند تا تمرینات پیش‌فصل خود را برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان سپری کنند.

ذوبی‌ها که برای فصل جدید با مینا امینی برای سرمربیگری به توافق رسیدند، در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد موفقی را داشتند و از خریدهای سرشناس این تیم می‌توان به زهره کودایی و غزاله بنی‌طالبی دو ملی‌پوش فوتبال زنان ایران اشاره داشت.

کودایی و بنی‌طالبی پس از سپری کردن دور نخست اردوی تیم ملی، از تهران عازم اصفهان شدند که در بدو ورود به اصفهان، مورد استقبال مسئولان باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفتند و سپس با حضور در تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن، از این دو خرید جدید ذوبی‌ها که با پیراهن تیم ملی هم موفق به تاریخ‌سازی شدند، استقبال ویژه و گرمی به عمل آمد.

هم‌چنین مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از سمیه شهبازی مربی اصفهانی تیم ملی فوتبال زنان ایران که سابقه مربیگری در ذوب‌آهن را در کارنامه خود دارد هم تجلیل کردند.

1470