عکس؛ رونالدو و دریافت اولین جایزه‌اش در منچستر یونایتد

عکس؛ رونالدو و دریافت اولین جایزه‌اش در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، با پیوستن به شیاطین سرخ در تابستان گذشته، اکنون دومین دوره حضور خود در این باشگاه را استارت زده است و شروع خوبی از لحاظ فردی داشته است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد جوایز زیادی برد. اکنون او در دومین دوره حضور خود در منچستر یونایتد اولین جایزه فردی خود را برده است و این جایزه به او اهدا شد.

رونالدو موفق شد در ماه سپتامبر، به عنوان بهترین بازیکن این ماه لیگ جزیره برگزیده شود و بدین ترتیب اکنون جایزه خود را دریافت کرده است و این جایزه را می توان اولین جایزه کریستیانو رونالدو در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد دانست.

رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 در جمع شیاطین سرخ و زیر نظر سر الکس فرگوسن رشد بی نظیری داشت به طوری که تمام عناوین تیمی و فردی را در آن سال ها فتح کرد و پس از آن بود که راهی رئال مادرید شد و تا سال 2018 در رئال مادرید هم توانست تمام عناوین تیمی و فردی را به دست بیاورد.

او پس از دوره ای نسبتا ناکام از لحاظ تیمی در یوونتوس، اکنون در منچستر یونایتد حضور دارد و باید دید که روند عملکرد او در این باشگاه به چه شکل ادامه خواهد یافت.

1470