عکس؛ مسی و رفقا سوار بر ماشین در تمرینات آرژانتین

عکس؛ مسی و رفقا سوار بر ماشین در تمرینات آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین، بامداد جمعه از ساعت 3 به وقت ایران با تیم ملی پرو روبرو خواهد شد و بدین ترتیب بازی های خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، آخرین تمرینات تیم ملی آرژانتین پیش از بازی مقابل پرو پیگیری شد و لیونل مسی و سایر هم‌تیمی هایش در این تمرین بسیار سرحال و شاداب بودند و کاملا مشخص بود که روحیه بالایی داشتند.

در یک تصویر بامزه از کمپ تمرینی آرژانتین و محلی که برای حضور بازیکنان تیم ملی آرژانتین تدارک دیده شده است می‌بینیم که چهار بازیکن آرژانتین در یک ماشین کنار هم نشسته اند. از این نوع ماشین ها بیشتر در زمین های گلف استفاده می شود و اکنون مسی، پاردس، پاپو گومز و رودریگو دی پائول در آن در کنار هم نشسته اند.

مسی در تمرینات آرژانتین بسیار خوشحال و خندان است. او پس از قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021، با روحیه بالاتری در اردو های تیم ملی کشورش حضور پیدا می کند چرا که با فتح جام ملی یک بار بزرگ از روی دوش او برداشته شد. مسی قبلا فشار های زیادی را به خاطر عدم قهرمانی در یک تورنمنت ملی متحمل شده بود.

1470