تیم منتخب بازیکنانی که در تابستان آزاد می‌شوند؛ از امباپه تا پوگبا و دمبله

تیم منتخب بازیکنانی که در تابستان آزاد می‌شوند؛ از امباپه تا پوگبا و دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - بازار نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا همواره داغ است به طوری که تیم ها حتی در طول فصل هم دست از فعالیت های نقل و انتقالاتی بر نمی دارند و در پشت پرده با بازیکنان مذاکره می کنند و یا بازیکنان مختلف را مد نظر قرار می دهند تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی آن ها را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی که در سال آخر قرارداد خود با تیم‌هایشان قرار دارند، در تابستان آینده تبدیل به بازیکنی آزاد می شوند و تیمی که می خواهد آن ها را به خدمت بگیرد، بدون نیاز به مذاکره و توافق با تیم قبلی بازیکن، می تواند او را به خدمت بگیرد. در واقع از ژانویه این امکان فراهم می شود تا با بازیکنانی که در تابستان آینده تبدیل به بازیکن آزاد می شوند، توافق کرد.

کیلیان امباپه از مهم ترین بازیکنانی است که تبدیل به بازیکن آزاد می شود و به نظر می رسد رئال مادرید کار خرید او را در ژانویه انجام خواهد داد و در تابستان سال آینده، کیلیان امباپه را در پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

پل پوگبا هم هنوز شرایطش در منچستر یونایتد مشخص نیست و باید دید که تمدید می کند یا نه. شرایط دمبله در بارسلونا به سمتی پیش می رود که به نظر می رسد او از بارسا خواهد رفت. در رئال مادرید شرایط مارسلو هم همینطور است. اما شرایط آنسو فاتی به گونه‌ای است که به نظر می رسد خودش می خواهد با بارسلونا تمدید کند.

1470