قاسمپور: شانس آوردیم مقابل کره بازنده نبودیم

قاسمپور: شانس آوردیم مقابل کره بازنده نبودیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط بازی و اینکه کره جنوبی عملکرد بهتری داشت، شانس آوردیم که حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کردیم.

به گزارش فوتبالی، «ابراهیم قاسمپور» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی ایران مقابل کره‌جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: همه به من می‌گویند چرا از نحوه و بازی تیم ملی انتقاد می‌کنی و من باید جواب بدهم حقایق را بر زبان می‌آورم.

وی افزود: اگر انتقادی مطرح می‌شود در راستای این است که در جهت پیشرفت تیم ملی به کار گرفته شود، باید اشکالات و ضعف‌هایی که داریم برای مسابقات آینده برطرف شود.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان می‌کرد: کره‌جنوبی تا زمانی که  گل نزده بود توپ و میدان را در اختیار داشت و بعد از آن نیز به جز در ۱۵ دقیقه پایانی بهتر از ایران ظاهر شد.

قاسمپور تصریح ‌کرد: ایران در این بازی توانست ۱۵ دقیقه نمایش خوبی را به اجرا بگذارد، در این ۱۵ دقیقه یک گل زد، دو بار به تیرک زد و توانست بازی شکست خورده را به تساوی بکشاند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط بازی و اینکه کره عملکرد بهتری داشت شانس آوردیم که با باخت زمین مسابقه را ترک نکردیم و نتیجه تساوی برای ما خوب بود.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفـت‌: به طور حتم باید برای ادامه بازی‌ها ضعف‌ها و اشکالاتمان را برطرف کنیم تا بتوانیم به راحتی به جام جهانی برویم.

1470