رنار به دنبال رکورد اسکوچیچ و ایران

رنار به دنبال رکورد اسکوچیچ و ایران

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی تیم ملی عربستان می‌تواند به رکورد ایران و استرالیا برسد؟

به گزارش فوتبالی، در روزی که استرالیا به ژاپن باخت و دیدار ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل به پایان رسید، عربستان موفق شد چین را شکست دهد تا بعد از پیروزی بزرگش مقابل ژاپن در هفته گذشته، این هفته هم یک تیم دیگر از شرق آسیا را شکست داده باشد.

پیروزی عربستان مقابل چین باعث شد تا عربستان تنها تیم حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باشد که هر چهار بازی‌‌اش در این مرحله را با برد پشت سر گذاشته است.

این نهمین برد متوالی عربستان با اروه رنار سرمربی سرشناس فرانسوی‌اش بود و حالا در صورتی که عربستان بتواند در بازی بعدی‌اش- که یک دیدار بسیار مهم و حساس مقابل استرالیا است – با 3 امتیاز از زمین خارج شود، آن وقت به رکورد 10 برد متوالی اسکوچیچ با تیم ملی خواهد رسید.

رنار البته این فرصت را هم دارد که با دو پیروزی در بازی بعدی‌اش به رکورد 11 برد متوالی استرالیا هم برسد. رکوردی که اسکوچیچ و شاگردانش در بازی با کره جنوبی فرصت رسیدن به آن را داشتند اما تساوی در آن بازی مانع این اتفاق شد.

آلمان و اسپانیا با 15 پیروزی متوالی صاحب بهترین آمار در این زمینه هستند و ویسنته دل‌بوسکه هم در هر 13 بازی ابتدایی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا پیروز شده بود تا در این زمینه رکورددار باشد.

7655