سوپرگل ستاره قرضی منچستریونایتد در لیگ برزیل از فاصله 30 یاردی

سوپرگل ستاره قرضی منچستریونایتد در لیگ برزیل از فاصله 30 یاردی

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس پریرا بازیکن قرضی منچستریونایتد چهارشنبه حرکتی را داشت که هواداران شیاطین سرخ را به وجد آورد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 25 ساله برای یک فصل قرضی راهی فلامینگوی برزیل شده است چرا که شانس چندانی برای حضور در تیم اصلی منچستریونایتد نداشت اما به نظر می رسد که در کشورش شکوفا شده است.محصول آکادمی منچستریونایتد در باشگاه جدیدش سه گل زده است که شب گذشته نیز در مقابل تیم یوونتود با یک ضربه کاشته تماشایی و 30 یاردی گلزنی کرد.

پریرا تجربه سه فصل جدایی قرضی از یونایتد و حضور در تیم هایی نظیر گرانادا، والنسیا و لاتزیو را دارد که حالا در فوتبال برزیل می درخشد و سعی می کند که اختلاف یازده امتیازی تیمش و صدر جدول لیگ برزیل را کم کند.

فلامینگو در سالهای 2019 و 2020 قهرمان لیگ برزیل شد و حالا امیدوارند که با کمک بازیکن قرضی منچستریونایتد بتوانند برای دومین بار در سه سال اخیر لیبرتادورس را ببرند چرا که باید یک ماه دیگر بازی حساسی مقابل پالمیراس داشته باشند.

اگر پریرا به روند گلزنی خود ادامه بدهد، می تواند شانس های خود برای حضور در یک تیم بزرگ یا بازگشت به اولدترافورد در آینده را افزایش بدهد. ژونیور اسطوره فلامینگو نیز در موردش گفته است:" او کمابیش شبیه ژرسون بازی می کند اما خیلی سریع تر است. خیلی پویاتر و پرتحرک تر از ژرسون است. سخت می جنگد و سبک فوتبال انگلیسی را دنبال می کند."

4125