کلوپ به دنبال خرید بازیکنی که قبلاً در خانه‌اش آشغال ریخته بود!

کلوپ به دنبال خرید بازیکنی که قبلاً در خانه‌اش آشغال ریخته بود!

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول علاقه زیادی به خرید عثمان دمبله پیدا کرده است آن هم در حالی که زمانی این مهاجم فرانسوی در خانه وی آشغال ریخته بود!

به گزارش فوتبالی، این وینگر در سال 2017 با 110 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار شود هر چند که نتوانست توقعات را برآورده کند و به علت حجم بالای مصدومیت ها دوران خوشی را در نیوکمپ نداشته است. قرارداد بازیکن 24 ساله با بارسا در پایان فصل به اتمام می رسد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. میرر گزارش داده است که لیورپول یکی از مشتریان بازیکن سابق رن در تابستان بعدی خواهد بود.

بیلد حالا خاطره عجیبی در مورد دمبله و کلوپ تعریف کرده است. در حقیقت عثمان در زمان حضورش در دورتموند خانه ای که متعلق به کلوپ بود را اجاره کرده بود و رفتار به شدت عجیبی را از خود ارائه داده بود. در حقیقت دمبله می خواست به مدیران دورتموند فشار بیاورد تا انتقالش به بارسا را نهایی کنند. او حتی برای این که به خواسته اش برسد، خانه متعلق به کلوپ را به گند کشیده بود. در حقیقت دمبله، کیسه های زباله را در باغچه ریخته بود و به هیچ وجه مبلمان را تمیز نکرده بود.  کلوپ از شرایطی که دمبله برای خانه اش ایجاد کرده بود، به شدت عصبانی بود. البته به نظر می رسد که یورگن آن اتفاقات را فراموش کرده است و حالا می خواهد این وینگر فرانسوی را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد.

4125