حس و حال مسی در خانه‌اش پس از وداع با بارسلونا چگونه بود؟

حس و حال مسی در خانه‌اش پس از وداع با بارسلونا چگونه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا و دوست صمیمی مسی در مورد حس و حال لئو پس از نهایی شدن وداعش با بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اگوئرو که خودش به خاطر مسی به بارسا پیوسته، می گوید:" لحظه ای شوکه کننده بود. حال مسی خیلی بد بود. وقتی که خبر را شنیدم، نمی توانستم باور کنم. در شنبه بعد از اعلام خبر به خانه اش رفتم تا او را ببینم و با توجه به شخصیتم سعی کردم که کاری کنم که اتفاقی که در گذشته رخ داده را فراموش کند. دیدم که کمی ویران شده و سعی کردم که حواسش را پرت کنم. در مورد تیمم در بازی آنلاین Esports به او گفتم و سعی کردم که کمی او را سرگرم کنم. "

وی در مورد انتخاب بارسلونا هم صحبت کرد:" پشیمان نیستم. باید صادق باشم. کدام بازیکن نمی خواهد در بارسلونا باشد؟ به شما می گویم که اکثر بازیکنان دوست دارند که این پیراهن را بپوشند. با این توقع به بارسا رفتم که کنار لئو بازی کنم و تیم خوبی را تشکیل بدهیم. وقتی با من تماس گرفتند، با خودم گفتم:" فرقی ندارد که چقدر پول بدهند. خوب کار می کنم و بیشترین تلاش خود را برای تیم خواهم داشت." تفاوت مسی و رونالدو کاملا فوتبالی است. کریستیانو بیش از لئو نقش مهاجم را دارد. هر دو وقتی اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، گلهای بیشتر، بیشتر و بیشتری به ثمر می رسانند."

4125