مهاجم سابق پورتو: قبلاً از گناه کردن لذت می‌بردم اما حالا روی خداوند تمرکز کرده‌ام

مهاجم سابق پورتو: قبلاً از گناه کردن لذت می‌بردم اما حالا روی خداوند تمرکز کرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - شروع دوران فوتبال جکسون مارتینز خیلی امیدبخش تر از پایانش بود. در حقیقت مهاجم کلمبیایی که از سال 2020 از فوتبال بازنشسته شده، نتوانست آن طور که باید و شاید به موفقیت برسد.

به گزارش فوتبالی، جکسون حالا در این باره که چرا نتوانسته دوران فوتبال موفقی داشته باشد، صحبت کرد و در مورد حاشیه های پرشمار زندگی شخصی خود صحبت کرده است.

جکسون که حالا به سراغ خواندن ترانه های مذهبی رفته، می گوید:"یک زندگی پرحاشیه و مملو از گناه را داشتم. از گناه کردن لذت می بردیم چرا که آن را عادی می دیدیم همان طور که کل دنیا می دیدند. نمی توانی خداوند را به  عنوان همه چیز خودت ببینی تا این که بفهمی او تنها چیزی است که برایت وجود دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتم که روی او تمرکز کنم. این حس را پیدا کرده بودم که برخی از رفاقت هایی که در جشن ها وجود دارد، به دردم نمی خورد. الکل، سیگار و بسیاری از چیزهای دیگر من را احاطه کرده بودند."

جکسون مارتینز کلمبیایی بهترین دوران فوتبالش را در پورتو داشت که درخشش او در لیگ پرتغال باعث شد که راهی لالیگا شود تا به اتلتیکو ملحق شود. او در سال 2015 با 35 میلیون یورو به عنوان یک ستاره به لالیگا آمد اما چند ماه بعد به علت مصدومیت از اتلتیکو مادرید جدا شد و به چین رفت.

4125