پست اینستاگرامی رونالدو درباره هت‌تریک پس از رکوردشکنی

پست اینستاگرامی رونالدو درباره هت‌تریک پس از رکوردشکنی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در این فیفادی در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی، در بازی مقابل لوکزامبورگ موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت‌تریک کند و بدین ترتیب یک رکورد ویژه را از نظر هت‌تریک کردن از خودش بر جای بگذارد.

به گزارش فوتبالی، این دهمین هت‌تریک کریستیانو رونالدو در تیم پرتغال بود و بدین ترتیب او توانست رکورددار هت‌تریک در بازی های ملی شود چرا که اکنون هیچکس به اندازه او در رده ملی هت‌تریک نکرده است.

کریستیانو رونالدو یک روز پس از دستیابی به این رکورد ویژه، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"هت‌تریک همیشه یک لحظه بسیار خاص برای هر بازیکنی است. خوشبختانه، من قبلاً در طول دوران حرفه‌ای خود تعدادی هت‌تریک انجام داده بودم و این یکی، دیروز در الگاروه، اهمیت ویژه‌ای از لحاظ دهمین هت‌تریکم در تیم ملی و در حضور همه مردم دارد. با تشکر از هم تیمی هایم که بدون آن ها این امر امکان پذیر نبود همچنین یک تشکر ویژه از هواداران برای حمایت همیشگی آن‌ها! ما با هم ادامه می‌دهیم و روی اهدافمان تمرکز می‌کنیم."

رونالدو با 115 گل آقای گلی ملی تاریخ فوتبال است و رکورد های زیادی در رده ملی دارد و باید دید که تا چه زمانی به این رکوردشکنی ها ادامه خواهد داد.

1470