نقاشی دیواری دیدنی از خوشحالی پس از گل زننده گل قهرمانی کوپا آمریکا

نقاشی دیواری دیدنی از خوشحالی پس از گل زننده گل قهرمانی کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - چند ماه قبل در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021، تیم ملی آرژانتین موفق شد با شکست تیم ملی برزیل در دیدار فینال، قهرمان این بازی ها شود و بدین ترتیب جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین در فینال به لطف گل آنخل دی ماریا بود که توانست قهرمان شود چرا که آرژانتین فینال را با نتیجه یک بر صفر برد و تک گل آرژانتینی ها را در آن بازی آنخل دی ماریا به ثمر رساند.

این اولین قهرمانی لیونل مسی در یک تورنمنت ملی بود و تیم ملی آرژانتین پس از مدت هایی طولانی توانست در یک تورنمنت قهرمان شود و همین قضیه اتفاقی ویژه برای آن ها بود و برای هواداران آرژانتین و مردم این کشور بسیار مهم بود.

در کشور آرژانتین روی یک دیوار، نقاشی دی ماریا را کشیده اند که البته چهره او در این نقاشی مشخص نیست و از فرم دست هایش معلوم است که آنخل دی ماریا است چرا که دی ماریا یک خوشحالی معروف به این شکل دارد که دست های خود را به شکل قلب در می آورد.

آنخل دی ماریا با این نقاشی دیواری خود عکس گرفته است و بدین ترتیب در کنار آن قرار گرفته است. دی ماریا در حال حاضر در کشور آرژانتین است چرا که در اردوی تیم ملی آرژانتین برای بازی مقابل پرو قرار دارد.

1470