حواشی پایان ناپذیر در بارسلونا؛ حمله بارتومئو به لاپورتا

حواشی پایان ناپذیر در بارسلونا؛ حمله بارتومئو به لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای، حرف‌های خوان لاپورتا رئیس فعلی را دروغ خواند. 

به گزارش فوتبالی، لاپورتا و اعضای فعلی هیئت مدیره بارسلونا از منتقدین سرسخت بارتومئو و عملکردش در این باشگاه هستند و بارها در مصاحبه‌های خود، به صورت علنی خشم خود را نسبت به بارتومئو ابراز می‌کنند. در دوران حضور بارتومئو در نیوکمپ، کاتالان‌ها از نظر اقتصادی به طور کامل نابود شدند و در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند. خریدهای ناموفق و گران قیمت، دستمزدهای نجومی و نامعلوم و ... باعث شد تا شرایط بارسلونا در حالتی قرار بگیرد که حتی توان تمدید فوق ستاره خود، لیونل مسی را نداشته باشد و این وینگر 34 ساله، پس از 21 فصل حضور در بارسلونا، این باشگاه را ترک کرد و به پاریسن ژرمن رفت.

به نقل از مارکا، بارتومئو با انتشار بیانیه‌ای، از خودش در مقابل اتهامات لاپورتا و دفاع کرد. او در این گفت: "این باشگاه در فصل 2020/21، حداقل 330 میلیون یورو را به خاطر پاندمی کرونا از دست داد. اعضای هیئت مدیره آن زمان که تا پایان فصل حضور داشتند، مسئول نتایج مالی هستند. به هیچ عنوان در آن زمان، این باشگاه در خطر ورشکستگی و نابودی قرار نداشت."

4416