عکس جالب مسی در کنار 3 آرژانتینی؛ در اینجا متوقف نمی‌شویم!

عکس جالب مسی در کنار 3 آرژانتینی؛ در اینجا متوقف نمی‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی - اردوی تیم ملی آرژانتین در حال برگزاری است و بازیکنان این تیم خود را برای بازی مقابل پرو آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در سرتاسر دنیا در حال برگزاری است و تیم ملی آرژانتین در بازی بعدی خود به مصاف پرو خواهد رفت و بازیکنان آرژانتینی خود را از لحاظ فیزیکی و روانی برای آن آماده می کنند.

رودریگو دی پائول، یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین، تصویر جالبی را در کنار مسی، لوسلسو و اوتامندی در باشگاه بدنسازی تیم ملی آرژانتین منتشر کرده است که در این عکس، مسی و سه آرژانتینی دیگر در حال گپ زدن و گفت و گو کردن هستند. رودریگو دی پائول درباره این عکس نوشته است:"ما در اینجا متوقف نمی‌شویم بلکه ادامه می دهیم." در واقع او یک پیام انگیزشی پس از تمرینات بدنسازی نوشته است.

مسی به همراه این تیم آرژانتین توانست در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 قهرمان شود و بدین ترتیب فشار هایی که رویش وجود داشت را تا حد زیادی بردارد. او امیدوار است که با حضور در رقابت های جام جهانی قطر 2022 عملکرد درخشانی داشته باشد و برای قهرمانی در آن جام هم تلاش کند چرا که جام جهانی 2022 ممکن است آخرین جام جهانی لیونل مسی باشد.

1470