کدام بازیکنان بیشتر از رونالدو در سال 2021 گل زده‌اند؟

کدام بازیکنان بیشتر از رونالدو در سال 2021 گل زده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در سال جاری میلادی عملکرد فوق العاده ای از لحاظ فردی داشته است و یکی از بهترین گلزنان بوده است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه کمتر کسی رونالدو را به عنوان کسی که بتواند توپ طلای امسال را ببرد به حساب می آورد اما او از لحاظ فردی آمار خوبی داشته است. رونالدو از نظر گرفتن جام در سال جاری در یوونتوس توفیق چندانی نداشت و تنها کوپا ایتالیا را فتح کرد و همین مسئله موجب شد تا از توپ طلا فاصله بگیرد.

اما از لحاظ آمار فردی، تنها دو بازیکن در سال جاری میلادی بیشتر از کریستیانو رونالدو گل زده اند؛ روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند. در حقیقت ارلینگ هالند در سال جاری میلادی 41 گل به ثمر رسانده است و روبرت لواندوفسکی هم 50 گل زده است و این دو نفر بالا تر از کریستیانو رونالدو از لحاظ تعداد گل زده در این سال قرار می گیرند.

رونالدو پس از هت‌هتریک مقابل لوکزامبورگ، تعداد گل های خود را در سال 2021 به عدد 38 رساند که با توجه به شرایط سنی رونالدو آمار خارق العاده ای محسوب می شود. باید دید که فوق ستاره پرتغالی تا چه زمانی این درخشش را ادامه خواهد داد.

1470