قابی دیدنی از قیچی برگردون رونالدو مقابل لوکزامبورگ در 36 سالگی!

قابی دیدنی از قیچی برگردون رونالدو مقابل لوکزامبورگ در 36 سالگی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی پرتغال و لوکزامبورگ در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی پرتغال با نتیجه 5 بر 0 برد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد درخشانی داشت و توانست سه گل به ثمر برساند و دهمین هت‌تریک ملی خود را انجام دهد و بدین ترتیب رکورددار هت‌تریک ملی شود. اما رونالدو روی یک صحنه در این بازی حرکت ویژه ای از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که هنوز هم روی فرم است و بدنی آماده دارد. رونالدو یک قیچی برگردون دیدنی زد که البته با واکنش سریع دروازه بان لوکزامبورگ مواجه شد و بدین ترتیب این توپ به گل تبدیل نشد.

اما رونالدو در حالی که 36 سال دارد، در این صحنه نشان داد که چه آمادگی بدنی بالایی دارد. رونالدو زمانی که در رئال مادرید بود یک قیچی برگردون دیدنی مقابل جیانلوئیجی بوفون زده بود و دروازه یوونتوس را باز کرده بود. اکنون رونالدو پس از چند سال تا حدودی آن صحنه را مقابل لوکزامبورگ تکرار کرد و این قاب دیدنی را ثبت کرد. باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در جام جهانی سال آینده به چه شکل خواهد بود چرا که پرتغال فاصله زیادی تا صعود به آن ندارد.

1470