رسمی؛ نتیجه آزمایش کرونای مدافع فرانسوی میلان مثبت اعلام شد

رسمی؛ نتیجه آزمایش کرونای مدافع فرانسوی میلان مثبت اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه ای، مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای مدافع ملی پوش فرانسوی خود را تأیید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه میلان، مسئولان این باشگاه ایتالیایی ساعتی پیش با انتشار یک بیانیه تایید کردند که نتیجه آزمایش کرونای تئو هرناندز، مدافع فرانسوی این تیم مثبت اعلام شده است. این موضوع به مقامات بهداشتی مربوطه نیز اطلاع داده شده است.

گفتنی است که وضعیت بالینی بازیکن، مطلوب گزارش شده است.

بر این اساس، تئو هرناندز تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که نتیجه آزمایش کووید 19 این بازیکن دوباره منفی اعلام نشده، اجازه حضور در مسابقات، تمرینات و اردوهای آمادگی روسونری را ندارد و مدت زمان لازم برای گذراندن دوره این بیماری را می بایست در قرنطینه خانگی پشت سر بگذارد.

مدیریت میلان به تازگی به دنبال اجرای این برنامه بود که در پایان سال جاری با مدافع فرانسوی خود به توافق برسند تا هر گونه خطر جدا شدن، انجام مذاکره و یا حتی ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه های برتر اروپایی در ژانویه برای جذب این ملی پوش جوان را خنثی کند.

تئو هرناندز در حال حاضر در باشگاه میلان دستمزدی یک و نیم میلیون یورویی دارد و قرارداد این مدافع با تکنیک تا ژوئن سال 2024 معتبر است؛ بنابراین مدیریت میلان قصد دارد تا با افزایش سه برابری دستمزد، حقوق مدافع فرانسوی خود را به مبلغ چهار و نیم میلیون یورو برساند که به نظر می رسد این اقدام میلانی ها برای جلوگیری از وسوسه شدن مدافع بیست و چهار ساله فرانسوی توسط باشگاه های دیگر، ضروری باشد.

9404