دروازه‌بان سابق رم در تست‌های پزشکی میلان حاضر شد

دروازه‌بان سابق رم در تست‌های پزشکی میلان حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال مصدومیت اخیر دروازه بان فرانسوی روسونری، مدیران باشگاه میلان در تلاشند تا برای پر کردن جای خالی این بازیکن درون دروازه تیم خود، یک جایگزین برای او پیدا و به جمع شاگردان استفانو پیولی اضافه کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت فوتبال ایتالیا، پس از این که مشخص شد مایک ماینان، دروازه بان فرانسوی میلان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، آنتونیو میرانته، دروازه بان سابق تیم آ اس رم امروز در تست‌ های پزشکی روسونری شرکت خواهد کرد و احتمالا قراردادی یک ساله با بند تمدید به مدت یک سال دیگر را با باشگاه میلانی به امضا خواهد رساند.

درد مچ دست مایک ماینان پس از مهار پنالتی محمد صلاح در دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و پس از گذشت چند هفته، هنوز بهبود پیدا نکرده تا سنگربان فرانسوی مجبور به انجام عمل جراحی شود. همچنین سنگربان دوم میلان، پیتزاری نیز به دلیل یک عمل جراحی که روی زانوی پای خود انجام داده بود، تا ژانویه نمی‌ تواند به میدان برود تا چیپریان تاتاروشانو، تنها سنگربان روسونری برای قرار گرفتن در چهارچوب دروازه میلانی ها در خلال مسابقات هفته‌ های پیش رو باشد.

طبق پیش بینی های انجام شده، مایک ماینان حداقل تا دو هفته آینده نمی تواند میلانی ها را همراهی کند و در سوی دیگر، تاتاروشانو نیز گزینه مطمئنی به نظر نمی رسد. میلان با آنتونیو میرانته، دروازه بان 38 ساله سابق رم به توافق رسیده است و این بازیکن امروز در تست های پزشکی باشگاه میلان شرکت کرد.

9404