سه ملی‌پوش سوژه ناراحتی پرسپولیس از اسکوچیچ

سه ملی‌پوش سوژه ناراحتی پرسپولیس از اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن ملی پوش قرمزها در چه شرایطی به اردوی این تیم جهت سفر به عربستان اضافه شدند؟

به گزارش فوتبالی،  قرمزها تمرینات آماده سازی خود برای بازی مقابل الهلال را در غیاب وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی برگزار کردند اما چیزی که برای یحیی گل‌محمدی اهمیت زیادی دارد، شرایط بازیکنان ملی‌پوشش در آستانه سفر به عربستان است.

وحید امیری در شرایطی به اردوی پرسپولیس برگشته که دو مسابقه سخت و پرفشار را روبه‌روی امارات و کره جنوبی پشت سر گذاشته و دوندگی زیادی داشته است. حالا این بازیکن دونده و جنگنده که بازیکن مهمی در پرسپولیس محسوب می‌شود، باید در فرصت کمی که تا بازی با الهلال باقی مانده، آماده این دیدار شود.

دو نماینده دیگر پرسپولیس در تیم ملی، شرایطی متفاوت با وحید امیری داشتند. مهدی ترابی که کلا برای تیم ملی بازی نکرد و میلاد سرلک هم جلوی امارات و کره جنوبی، فقط 6 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

انتظار پرسپولیسی‌ها این بود که با توجه به شرایط سرلک و ترابی در تیم ملی، اسکوچیچ حاضر شود این دو بازیکن را برای دیدار تدارکاتی با سپاهان به یحیی بدهد منتهی سرمربی پرسپولیس اجازه خروج شاگردانش را نداد تا این مساله باعث ناراحتی سرمربی قرمزها شود.

این موضوعی است که حمید مطهری، ساعاتی قبل و در گفت و گویش با خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد به آن اشاره کرد و گفت:" باشگاه پرسپولیس بیشترین همکاری را با تیم ملی داشت اما متاسفانه آنها هیچ تعاملی با ما نداشتند. حضور سرلک، امیری و ترابی در بازی مقابل سپاهان می توانست به ما در آماده سازی بیشتر تیم خیلی کمک کند اما متاسفانه این موضوع عملی نشد"

حالا باید منتظر ماند و دید سه ملی‌پوش پرسپولیس، در بازی حساس مقابل الهلال، چه نمایشی خواهند داشت؟

7655