زوج خطرناک سوریه مقابل شجاع و کنعانی (عکس)

زوج خطرناک سوریه مقابل شجاع و کنعانی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دو مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه در بازی شب گذشته تیم شان گلزنی کردند تا در فاصله یک ماه تا بازی با ایران برای شجاع و کنعانی خط و نشان بکشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی سوریه با تک امتیازی که از تساوی خانگی مقابل امارات کسب کرده بود، در هفته چهارم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف لبنان رفت. این تیم امیدوار بود که با کسب هر سه امتیاز این بازی حساس، به شرایط خود در جدول سامان بدهد.

حضور زوج عمر خربین و عمر السومه در خط حمله سوریه، کار را برای خط دفاعی لبنان در این دیدار سخت کرده بود و سوری ها امیدوار بودند که با گلزنی این دو بازیکن، پیروزی را مال خود کنند. خربین و سومه هر دو گلزنی کردند اما سوریه بازی را به لبنان باخت تا مشخص شود برای موفقیت در این مسابقات فقط داشتن یک خط حمله قدرتمند کافی نیست.

خربین در دقیقه 20 بازی شب گذشته گل اول را برای تیمش به ثمر رساند اما در وقت های تلف شده نیمه اول سوریه دو بار دروازه خود را باز شده دید و در هشتمین دقیقه از نیمه دوم هم شاهد باز شدن دروازه این تیم برای بار سوم بودیم. سومه در دقیقه 64 گل دوم را برای سوریه به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد.

خربین و سومه که به خوبی می دانستند تمام بار تیم به دوش آنهاست، در دقایق باقی مانده تلاش زیادی کردند تا بازهم دروازه لبنان را باز کنند اما این اتفاق رخ نداد و سوریه بازی را 3-2 باخت. این زوج بدشانس هم بود، چرا که در هشتمین دقیقه از وقت های تلف شده ضربه سر السومه به تیر دروازه برخورد کرد تا لبنانی ها تا مرز سکته پیش بروند اما در نهایت پیروز بازی شوند.

البته باید از یک بعد دیگر هم به این موضوع نگاه کنیم. تیم ملی ایران یک ماه دیگر باید مقابل سوریه قرار بگیرد و سومه و خربین با گلزنی در بازی شب گذشته به نوعی برای خط دفاعی تیم ملی ایران نیز خط و نشان کشیدند. زوج طلایی خط حمله سوریه روز 25 آبان ماه باید در برابر زوج کنعانی - شجاع قرار بگیرد، که مدتی است یک زوج موفق را در خط دفاعی ایران تشکیل داده اند.

تیم ملی سوریه با وجود اینکه در قعر جدول رده بندی گروه اول قرار دارد و تنها یک امتیاز کسب کرده اما با داشتن خربین و السومه یکی از خطرناک ترین خطوط حمله آسیا را داراست و زوج موفق خط دفاعی تیم ملی باید حسابی حواسشان به این دو مهاجم که کاملا هم برایشان شناخته شده هستند، باشند.

7474