نگاه به نیمه پر لیوان دراگان؛ نتایج اسکوچیچ فراموش نشود!

نگاه به نیمه پر لیوان دراگان؛ نتایج اسکوچیچ فراموش نشود!

پایگاه خبری فوتبالی- در برابر انتقادهای وارد شده به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، حامیان خاص خود را دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در یازدهمین بازی‌اش با سرمربی کروات، بالاخره مقابل حریفش متوقف شد تا در فضای مجازی، انتقادهای زیادی از دراگان اسکوچیچ شکل بگیرد.

سرمربی 53 ساله تیم ملی در حالی از سوی برخی منتقدانش شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست که طرفداران او، روی نتایج عالی او با تیمش، مانور زیادی کرده‌اند.

آمار، کفه ترازو را به نفع اسکوچیچ و طرفدارانش سنگین کرده است. او بهترین شروع ممکن با تیم ملی( 10 برد متوالی) را داشته و طلسم‌های مختلفی را شکسته است. از پیروزی مقابل بحرین در خاک این کشور عربی حوزه خلیج فارس گرفته تا بردن عراق در دو بازی متوالی( در بازی اول، ایران بعد از 10 سال توانست عراق را در یک بازی رسمی شکست دهد.)

طرفداران اسکوچیچ در پاسخ به این انتقاد که اسکوچیچ جلوی اولین حریف جدی‌اش متوقف شد، بازی با بحرین و عراق را مثال می‌زنند که حساسیست بازی با آنها به مراتب بیشتر از دیدار با کره جنوبی بود و در شرایطی که شانس موفقیت تیم ملی در مرحله قبلی انتخابی جام جهانی، چندان بالا نبود، اسکوچیچ توانست با بهترین نتایج ممکن، تیمش را به مرحله نهایی برساند.

از دید حامیان مربی کروات، تساوی مقابل کره را نباید نتیجه بدی نیست و حتی بهترین مربیان دنیا هم در تمام بازیهایشان پیروز نمی‌شود. به عقیده آنها، نتایجی که اسکوچیچ با تیم ملی گرفته، باعث شده که تیم ملی، کار راحت‌تری نسبت به دوره‌های قبل برای صعود به جام جهانی داشته باشد و همین موضوع، بهترین پاسخ ممکن برای انتقادهایی است که از اسکوچیچ می‌شود.

1984