عذرخواهی مدافع اسپانیایی از رئال مادرید به خاطر حرفهای پدربزرگش

عذرخواهی مدافع اسپانیایی از رئال مادرید به خاطر حرفهای پدربزرگش

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو پورو دفاع راست اسپانیایی با درخشش در اسپورتینگ نامش را سر زبان ها انداخته و بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا و علی الخصوص اسپانیا شرایط جذب وی را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا پدربزرگ پورو مصاحبه ای را انجام داده بود که در آن گفته بود که به خاطر علاقه اش به بارسلونا به هیچ وجه دوست ندارد که پورو به رئال مادرید برود. این مصاحبه با بازتاب های زیادی همراه شد و در نهایت خود پدرو پورو از رئال مادرید دلجویی کرد.

در حقیقت به نظر می رسد که پدرو پورو فعلا نمی خواهد جوی منفی علیه خودش ایجاد کند چرا که هنوز آینده ای طولانی در پیش دارد و به همین خاطر در بیانیه ای در بخش استوری اینستاگرامش سعی کرد که از رئالی ها دلجویی کند و نوشت:"اطلاعات زیادی به دستم رسیده است که پدربزرگم گفته است که نوه اش هرگز در رئال مادرید بازی نخواهد کرد. تردید دارم که پدربزرگم چنین چیزی گفته باشد. بر اساس این "خبر" بای اعلام کنم که رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و هر بازیکنی دوست دارد که در رئال مادرید، اتلتیکو، بارسلونا یا چنین تیم های بزرگی بازی کند. حضور در چنین تیم هایی رویای هر بازیکنی است. البته در حال حاضر در قهرمان پرتغال توپ می زنم که تیم بزرگی است و در حال حاضر تنها دغدغه ام کسب جامها با اسپورتینگ است."

4125