نگرانی جدید میلان و یوونتوس: بن سلمان می‌خواهد اینتر را بخرد

نگرانی جدید میلان و یوونتوس: بن سلمان می‌خواهد اینتر را بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال دنیا در یک هفته اخیر تحت تاثیر فروش سهام باشگاه نیوکاسل به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده است. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که نیوکاسل قرار است که هزینه هایی نجومی را در فوتبال اروپا داشته باشد اما حالا به نظر می رسد که شرکت سرمایه گذاری دولت عربستان می خواهد باشگاه اینتر را هم بخرد. در حقیقت از ایتالیا خبر می رسد که مذاکرات آغاز شده است، البته اینتر با توجه به شرایط ورزشی خوبش در سالهای اخیر و قهرمانی لیگ ایتالیا قیمت بالایی خواهد داشت

شرکت سرمایه گذاری عربستان سعودی توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان کنترل می شود که در کنار شرکت های PCP Capital Partners و RB Sports&Media به دنبال خرید قهرمان سهام قهرمان سری آ هستند. اینتر باشگاهی تاریخ ساز است و به همین خاطر قیمتش از نیوکاسل بیشتر است. در حقیقت آنها برای خرید نیوکاسل 350 میلیون یورو پرداختند اما برای خرید سهام اینتر باید بیش از یک میلیارد یورو هزینه کنند.

در حقیقت نمایندگان دولت عربستان جلسه ای را با مالکان اینتر پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید داشته اند. خانواده ژانگ که در حال حاضر سهام اینتر را در اختیار دارند، مشکلی برای فروش این باشگاه ندارند اما یک میلیارد یورو طلب کرده اند. استیون ژانگ در سال 2018 و در حالی که فقط 26 سال سن داشت به جوان ترین مدیر تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد و حالا پس از سه سال می خواهد سهام این باشگاه را به فروش برساند. اینتر شرایط مالی خوبی ندارد و به همین خاطر در تابستان گذشته مجبور به فروش اشرف حکیمی و لوکاکو شدند. اگر دولت عربستان سهام اینتر را بخرد، نراتزوری ها به تهدیدی جدی برای رقبا تبدیل خواهند شد.

4125