نیوکمپ با صد درصد ظرفیت تماشاگران میزبان ال‌کلاسیکو

نیوکمپ با صد درصد ظرفیت تماشاگران میزبان ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونای اسپانیا از دولت مرکزی این کشور و همچنین مقامات منطقه کاتالونیا، مجوز حضور صد درصدی تماشاگرانش را برای مسابقه ال کلاسیکو و مصاف با رئالی های مادریدی دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، در حالی که وزارت بهداشت اسپانیا دو هفته قبل اجازه استفاده از حداکثر ظرفیت ورزشگاه ها را به باشگاه‌ ها داده بود اما دولت کاتالونیا همچنان محتاطانه عمل کرده و تنها اجازه استفاده از شصت درصد ظرفیت ورزشگاه ها را صادر کرده بود.

پس از گذشت دو هفته و با توجه به شرایط کرونایی این منطقه (بستری شدن تنها سیصد و پنجاه و هشت نفر در روز دوشنبه)، دولت کاتالونیا اعلام کرد از روز جمعه پیش رو، ورزشگاه های حاضر در این منطقه می‌ توانند با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود، پذیرای هواداران فوتبال و تیم ها در این منطقه باشند.

این در شرایطی است که آبی اناری ها هفته سختی را پیش رو خواهند داشت و باید در سه دیدار خانگی مقابل تیم های والنسیا، دیناموکیف اوکراین و رئال‌ مادرید به میدان مسابقه بروند.

در حدود دو سال گذشته که جهان با بحران شیوع بیماری کرونا رو به رو بوده است، مسابقه ال‌کلاسیکو نیز مانند دیگر رقابت های فوتبال و ورزش دنیا، بدون حضور تماشاگران برگزار شده بود و حالا این، نخستین ال‌کلاسیکوی بعد از شیوع بیماری کروناست که با حضور تماشاگران در ورزشگاه برگزار می شود.

9404