دورتموند جانشین هالند را انتخاب کرد: ارزان نخواهد بود

دورتموند جانشین هالند را انتخاب کرد: ارزان نخواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند به حفظ هالند ناامید است. مهاجم نروژی در تابستان بعدی رقم فسخ 75 میلیون یورویی را خواهد داشت که مبلغ بسیار مناسبی برای باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا به شمار می رود و به همین خاطر جدا شدنش کاملا قابل پیش بینی است و به همین خاطر باشگاه آلمانی به دنبال جایگزین برای اوست.

به گزارش فوتبالی، یکی از نامهایی که مورد توجه تیم مارکو رز قرار گرفته، سباستین هالر است. مهاجم فرانسوی - ساحل عاجی یکی از نامهای مورد توجه فوتبال اروپاست چرا که به اولین بازیکنی تبدیل دشه که در دو بازی اولش در چمپیونزلیگ پنج گل زده است. سباستین چهار گل مقابل اسپورتینگ و یک گل مقابل بشیکتاش ثبت کرده است.

بدین ترتیب دورتموند شرایط جذب گران ترین خرید تاریخ آژاکس را دنبال می کند. البته تن هاگ سرمربی اژاکس به تیم آلمانی هشدار داده است که قیمت وی زیاد خواهد بود:" نمی توان احتمال حضورش در دورتموند را رد کرد اما قیمتش خیلی بالا خواهد بود."

سباستین 27 سال سن دارد که تا کنون 27 بازی در آژاکس داشته و شانزده گل به ثمر رسانده است. این بازیکن تجربه حضور در وستهام، آینتراخت، اوترخت و اوسر را دارد و در همه رده های پایه برای فرانسه بازی کرد اما در رده بزرگسالان تصمیم گرفت که برای ساحل عاج بازی کند.

4125