نامزد مهاجم سابق رئال مادرید می‌خواست او را با خودرویش زیر بگیرد!

نامزد مهاجم سابق رئال مادرید می‌خواست او را با خودرویش زیر بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه "کاناریاس 7" گزارش داده است که خسه رودریگز مهاجم سابق رئال مادرید دچار مصدومیت شده است چرا که نامزد جنجالی او یعنی آئورا رویز قصد زیر گرفتنش را داشته است.

به گزارش فوتبالی، این حادثه در زمان خروج خسه رودریگز، مهاجم کنونی تیم لاس پالماس از یک سالن کنسرت رخ داده است که نامزدش می خواسته از روی او رد شود. آئورا پس از درگیری لفظی به گفته شاهدان قصد داشته که خسه را زیر بگیرد و احتمال دارد که آئورا از روی پای خسه رد شده باشد و باعث مصدومیت وی شده باشد. ویدیوی این صحنه بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و به شدت وایرال شده است. یکی از شاهدان می گوید:"ببینید خسه چطور راه می رود، فکر کنم که مدت زیادی مصدوم باشد."

این درگیری پس از حضور خسه رودریگز در کنسرتی در سالن "جزایر قناری بزرگ" رخ داده است. رادیو کادنا کوپه نیز گزارش داده است که خسه بحث شدیدی با نامزدش داشته است و به همین خاطر آئورا قصد زیر گرفتن وی را داشته است.

خسه در فصل 14-2013 خودش را به عنوان بازیکنی تکنیکی و یکی از ستارگان آینده رئال مادرید مطرح کرد اما مصدومیتش باعث افت شدید او شد و پس از آن راهی پی اس جی شد و بعد از آن هم روندی نزولی را در تیم هایی نظیر استوک سیتی یا لاس پالماس داشته است.

4125