مصدومیت ماینان، دروازه‌بان سابق رم را به روسونری نزدیک کرد

مصدومیت ماینان، دروازه‌بان سابق رم را به روسونری نزدیک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان فرانسوی میلانی ها دچار مصدومیت شد و حدود 10 روز از میادین مسابقات و تمرینات دور خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت و با اعلام باشگاه میلان،‌ مایک ماینان، دروازه بان اصلی روسونری که در تابستان گذشته، جایگزین جیانلوئیجی دوناروما شده بود که به پاریسن ژرمن فرانسه رفته بود، همچنان از درد در ناحیه مچ دست خود رنج می‌ برد و با وجود این که ابتدا به نظر می‌ رسید شرایط این دروازه بان با گذشت زمان بهبود خواهد یافت، اما با توجه به ادامه این مصدومیت، سنگربان فرانسوی امروز توسط دکتر پگولی عمل خواهد شد و به ادعای نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، این احتمال وجود دارد که این بازیکن پس از این عمل، بین ۱۰ روز تا یک ماه دور از میادین باشد. سنگربان روسونری از دیدار مقابل ليورپول در لیگ قهرمانان اروپا، این مصدومیت را احساس کرده است.

این در حالی است که آلساندرو پیتزوری تا ژانویه دور از میادین خواهد بود و روسونری تنها امکان استفاده از تاتاروشانو را دارد و با توجه به وضع موجود، شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا مدعی شده است که میلان در نظر دارد تا آنتونیو میرانته را به خدمت بگیرد. قرارداد سنگربان سی و هشت ساله در ماه ژوئن با باشگاه آ اس رم تمدید نشد و در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌ آید.

9404